Main Navigation
Main Content
Sidebar
Login
Register
Toggle navigation
Current
About
About the Journal
Formulario de evaluación
Autoridades Facultad de Ciencias de la Educación, UNER
Editorial Team
Contact
Números anteriores
Números en el portal FCEdu
Announcements
Submissions
Directrices para autores
Aviso de derechos de autor
Privacy Statement
Indizadores y directorios
Search
Home
Archives
No. 16 (2022): del prudente Saber y el máximo posible de Sabor julio/diciembre, 2022
Published:
2022-12-27
Editorial
Los pliegues del archivo
Mario Sebastián Román
Editorial (Español (España))
Artículos
The The potential of Sumampa’s assets to become cultural heritage
Raúl Orlando Banegas, Carlos Argañaraz
PDF (Español (España))
Conceptions on the castilian language, on the indigenous people and their languages in La restauración nacionalista (1909) and Blasón de plata (1910) by Ricardo Rojas
Santiago Hidalgo Martínez
PDF (Español (España))
The Experience of Directors in Virus Times: a Report to Build what Follows
Ana Cavagnero, Rocío Dalio, Nilver Raúl Padilla
PDF (Español (España))
About the “Uselessness” of the Assistants and Sub-tutors on Teaching Reading. Towards the Normalization of Teaching Reading in Schools in Buenos Aires (1880-1900)
Roberta Paula Spregelburd
PDF (Español (España))
Sagres, San Vicente and Arrifana: Symbolic Representation of Landscape and Role of Sacred Promontories in the History of the West of Algarve
Maria Constanza Cerutti
PDF (Español (España))
The Pediatrician’s Practice: Genaro Sisto and the School Medical Care
Adrián Cammarota
PDF (Español (España))
Subjectivity, Freedom and Education. Reflections from a Situated Perspective
Leandro Romero
PDF (Español (España))
Edición Completa
del prudente Saber y el máximo posile de Sabor N.° 16
del prudente Saber
PDF (Español (España))